Kundeservice

Har du spørgsmål om produkter, betaling, ordrestatus, levering, returnering eller andet til kundeservice, så kan du finde svar her.

Skulle der være et spørgsmål, du ikke fandt svar på, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på:

 

E-mail: info@imagekompagniet.dk

Tlf.nr.: 7585 8493

Telefonerne er åbne:

Mandag - torsdag fra kl. 8-16

Fredag fra kl. 8-15

 

Få svar på spørgsmål om:

 

Betaling

Ordrestatus og ændring på en ordre

Produktspørgsmål

Levering og forsendelse

Afhentning og butik

Returnering og reklamation

Tryk, broderi og erhvervssalg

Min konto

Om os


Betaling

Hvad kan jeg betale med?

På NewTurn.dk kan du betale med:

  • Dankort, Visa/Dankort.
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MobilePay
  • PayPal
  • EAN-nummer, hvis du er EAN-kunde

Hvordan får jeg en faktura?

Hvis du ønsker at betale med faktura, skal du først sende en mail til info@newturn.dk. Vi laver en kreditvurdering, herefter får du svar på om faktura er en mulig betalingsmetode for dig. Hvis det er, opsætter vi muligheden på din bruger, så du kan se betalingsmuligheden, næste gang du logger ind. Har du ikke allerede en bruger hos os? Så må du gerne trykke på "Opret nyt bruger", hvor du i oprettelsen kan sætte flueben ved, at du ønsker, at betale med faktura. Vi behandler din forespørgsel så hurtigt som muligt og oftest indenfor 24 timer på hverdage.

Kan man betale med EAN

Ja, følg vejledningen herunder, hvis du vil handle med EAN-nummer:

  • Læg de varer i kurven, som du du vil købe
  • Gå til kurven.
  • Udfyld dine oplysninger, vælg leveringsform og klik herefter på "Til kassen".
  • Vælg "Jeg er ny kunde", hvis du ikke har login og password fra tidligere handler hos os.
  • Vælg "EAN kunde" og udfyld oplysningerne:

E-mail - bekræftelsen sendes til denne e-mail adresse. Det skal være en offentlig mail til institution/virksomhed - ikke en privat mail.
Firmanavn - organisation/firmanavn.
Fornavn - kommer på som kontaktperson på fakturaen.
Efternavn - kommer på som kontaktperson på fakturaen.
Udfyld adresse, postnummer og by med organisation/firma oplysninger.
Telefon nr. - skal være et nummer, du kan kontaktes på ved spørgsmål om ordren. Helst ikke et hovednummer.
CVR - gyldigt CVR-nummer på 8 cifre
EAN - gyldigt EAN-nummer på 13 cifre
Vælg ja ved "Opret mig som bruger", hvis du eventuelt skal handle hos os en anden gang. Så sender vi dig et password, som du kan logge ind med sammen med din e-mail, næste gang, du vil handle. Det gør det hurtigere at gennemføre en ordre.

  • Udfyld reference og kommentar. Referencen kan maks indeholde 30 tegn og bliver påført den elektroniske faktura. I kommentarfeltet kan du fx skrive, om pakken må stilles et sted, og dette gælder som en fuldmagt.
  • Leveringsform - vælg leveringsform. Vælg kun pakkeshop, hvis der ikke kan leveres på faktureringsadressen. 
  • Betalingsmetode - vælg EAN (den eneste mulighed her).
  • Sæt flueben i - "Ja, jeg godkender forretnings- og handelsbetingelserne".
  • Hvis du ønsker at tilmelde dig nyhedsbrevet, kan du gøre det ved at sætte flueben ved "Modtag vores nyhedsbrev".
  • Gå til betaling.

Ordren er godkendt, når du får et ordrenummer. Ordrebekræftelsen sendes til den e-mail, du oplyste. Her kan du se bestillingen og tjekke, om alle informationer er korrekte.

Du modtager en mail fra PostNord med info om levering af din ordre, så snart vi sender dine varer. En fakturakopi sendes på den e-mail, som du oplyste ved bestilling. Selve fakturaen sendes til dit EAN betalingssystem, når vi sender varerne. 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på mail, chat eller telefon.

Hvornår trækker I pengene?

Hvis du har betalt med kort eller MobilePay, trækker vi først betaling for din ordre, når vi har sendt varen afsted fra vores lager. 

Om aftenen/natten på den dag varen sendes afsted, vil du modtage en faktura, hvor der står "Faktura er betalt online".

Kan man lave en firmaaftale?

Hvis du ønsker at handle hos os flere gange, er det muligt at få en firmaaftale. Du er velkommen til at kontakte os for at høre nærmere om mulighederne. Er du i en virksomhed, som ønsker at handle med fakturabetaling, kan du kontakte os for at blive oprettet i vores system. 

Kan jeg reservere en vare? Hvornår ophæves reservationen?

Vi reserverer en vare til dig, når du lægger din ordre. Beløbet bliver først hævet om aftenen/natten, den dag, vi sender varen afsted til dig.

Hvis du annullerer din ordre, ophæves reservation af varen med det samme.
Hvis du kun annullerer dele af din ordre, ophæves reservation af de varer, du ikke ønsker. Men reservation af beløbet ophæves først efter nogle dage, i enkelte tilfælde helt op til 30 dage. Det afhænger af, hvilket betalingskort du har brugt, da du bestilte.

Hvornår får jeg mine penge tilbage, når jeg har returneret en vare?

Når vi modtager varen, du har sendt retur, får du en kreditnota på email. Kreditnotaen sendes til samme email, som ordren er gennemført med ved bestilling.

Returbeløbet bliver tilbageført til samme konto/kort, som du brugte ved betaling.
Vi sender pengene med det samme, når vi har modtaget den returnerede vare. Men er der betalt med MasterCard eller lignende, gælder bankens regler for tilbagebetaling. Der går som regel 7-10 dage, inden pengene er på kortet. Ved Dankort betaling er pengene tilbage på kortet inden for 2-3 hverdage. 

Jeg har problemer med NemID godkendelse

SCA-godkendelse af kortbetalinger
Fra 1/1-2021 er alle webshops underlagt den nye SCA standard ved kortbetalinger. Det betyder, at man enten skal bruge NemID app (ikke papkortet) eller SMS kode ved kortbetaling på en webshop. Det kaldes 3D-secure.

For at kunne bruge SMS-kode som verificering, skal dit telefonnummer først tilknyttes kortet. Når du har indtastet alle kortoplysninger, åbner en ny boks op. Her kan du vælge at godkende denne ene gang med NemID, eller trykke SMS+kode og oprette denne mulighed via det link, du får op. Det hurtigste er at vælge betaling med NemID. 

Hvis du ønsker at oprette SMS+kode til verificering, kan du gøre det her.

Bemærk: Du kan ikke længere anvende NemID papkortet til godkendelse af køb på nettet. På grund af ny lovgivning kan du kun bruge NemID app eller NemID nøgleviser, hvis du bruger NemID til at godkende dit køb. Læs mere her.

Her kan du læse mere om SCA-godkendelse og MobilePay.

Kan jeg få ændret navn på fakturaen? Jeg har bestilt som privat, men det skulle være til erhverv

Vi kan desværre ikke ændre navnet på en faktura, når varerne er sendt.

Hvis det skal ændres, skal varerne bestilles på ny med de rigtige oplysninger, og de andre varer kan naturligvis returneres til os.

Er priserne inklusiv moms?

Du får automatisk vist priser inklusiv moms (25%) hos NewTurn.dk. Ønsker du i stedet at se priser eksklusiv moms, går du op i webshoppens øverste højre hjørne og vælger "Ex. moms." På mobil finder du funktionen i øverste venstre hjørne under de 3 streger (menu), og nederst vælger du "Ex. moms."
 


Ordrestatus og ændring på en ordre

Hvor er min ordre? Hvordan ser jeg ordrestatus?

Brug funktionen "Find ordre" her.
Indtast din email og dit ordrenummer, og du vil herefter kunne se din ordrestatus om, hvor lang tid der går til forventet afsendelse, eller om ordren allerede er afsendt.

Ændringer på en ordre

Hvis du vil lave ændringer på din ordre skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.

Dellevering af ordre

Hvis du ønsker del-levering af din ordre, skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.

Annullering af ordre

Hvis du vil annullere en ordre, skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon. Du må gerne bruge ordet "annullering", når du skriver til os, så vi kan prioritere din henvendelse.

Vi kan desværre ikke garantere, at vi når at stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis den allerede er afsendt, kan vi trække pakken retur og lave en kreditnota. Så vil du få pengene tilbageført som beskrevet her.


Produktspørgsmål

Har I prismatch?

Vi har ikke prismatch.

Skal du købe en stor mængde som erhvervs- eller foreningskunde, er du altid velkommen til at kontakte vores erhvervsafdeling her, så vi kan lave et tilbud. 

Hvor mange har I på lager af de forskellige varer?

Du kan se, hvor mange vi har på lager ved at trykke på "Vælg størrelse" på produktet, du ønsker lagerstatus for. Hvis der står 10+ og du har brug for mere information, kan du kontakte vores kundeservice på mail, chat eller telefon.

Er der mængderabat?

Det afhænger af, hvilke varer du ønsker at købe og i hvor store mængder.

Kontakt vores erhvervsafdeling her, så vi kan give dig et godt tilbud.

Hvad er tøjet lavet af?

Du kan finde ud af det ved at kigge i vores guide om forskellige tekstiler og materialer, som du finder her.

Hvis du mangler svar på noget, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon.

Hvilken størrelse skal jeg bruge?

Størrelser kan variere fra den ene producent til den anden og kan derfor godt være forvirrende at finde rundt i.

Hvis du allerede kender dine mål, kan du bruge størrelsesskemaet, som du finder på mange af vores varer i shoppen.

Hvis du ikke har målt dig selv, har vi lavet en videoguide til, hvordan du gør det.

Du er også meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så er vi klar til at hjælpe med at finde den rigtige størrelse.


Levering og forsendelse

Har I fri fragt?

Vi har fri fragt til pakkeshop eller til erhvervsadresse i Danmark på alle køb over 950 kr.
Der er ikke fri fragt til privatlevering med omdeling.

Kan jeg få et track and trace nummer?

Når vi sender din pakke afsted fra vores lager, får du en mail med track and trace nummer. Mangler du nummeret, skal du blot kontakte os på mail chat eller telefon, så vi kan oplyse det til dig.

Hvornår kommer min pakke?

Allerede inden du bestiller hos os, kan du se, hvornår vi forventer at sende pakken afsted til dig. Det kan du se, når du vælger størrelsen på varen, du vil købe, og i kurven. Vi skriver det også altid på din ordrebekræftelse. Der kan fx stå "Afsendes indenfor 2-4 hverdage". Det betyder at der går 2-4 hverdage, inden vi sender din pakke fra vores lager. Herefter tager levering med PostNord typisk 1-2 dage. Hvis der står "Sendes hurtigst muligt" og du bestiller inden kl. 14, sender vi pakken afsted samme dag, som du har bestilt.

Leverer I lørdag og søndag?

Vi pakker ordrer alle ugens dage. Pakker til pakkeshop kan blive levereret om lørdagen og om søndagen, men det afhænger af PostNord, og derfor kan vi desværre ikke garantere noget.

Kan man få ekspresslevering?

Vi har normalt levering fra dag til dag med PostNord. Vi har ikke hurtigere alternativer end dette - ej heller mod merbetaling.
Varer, som kommer fra fjernlager, afsendes indenfor de dage, der står ved valg af størrelse og i kurven, eller på din ordrebeskræftelse, hvis du allerede har bestilt.

Hvor lang tid er pakken i pakkeshop?

16 dage.

Hvis du ikke henter din pakke inden for 16 dage, returneres den automatisk til os, og vi opretter så en retursag på ordren. Du kan læse mere om returnering her. 

Jeg nåede ikke at hente min pakke i pakkeshoppen

Hvis du ikke henter din pakke inden for 16 dage, returneres den automatisk til os, og vi opretter en retursag på ordren. Herefter vil du få pengene retur for pakken med returfragten modregnet. Kontakter du os hurtigst muligt, kan vi sende pakken til dig igen, medmindre den er krediteret. I så fald skal du bestille din ordre på ny. Kontakt os vedrørende fri levering på den nye pakke.

Levering til udlandet

Vi leverer til Danmark, Grønland og Finland.

Levering til Grønland

Ordrer til Grønland er uden moms.

Du har to valgmuligheder for levering af varer til Grønland: med skib eller med fly.

Fragt med skib til Grønland koster 373,75.
Din pakke sendes fra Danmark med skib, så snart skibet mod Grønland afgår. I vinterperioden er der ikke en fast ugedag med afgang fra DK. Når pakken ankommer til Nuuk, overdrages den til Telepost, som står for den videre forsendelse med fly eller skib - alt efter årstiden.
Leveringstiden til Nuuk tager mellem 14-30 hverdage - hertil kommer den videre forsendelse til endedestinationen. Derfor kan vi desværre ikke give en endelig leveringstid på pakken.

Fragt med fly til Grønland koster 900,-
Til følgende postnumre leveres med fly fra Nuuk hele året:
3910, 3913, 3915, 3970, 3971, 3981, 3985
Din pakke sendes fra Danmark med fly med en forventet levering til Nuuk på 3-6 dage, hertil kommer efterfølgende fly-levering til endedestinationen.

Levering til Færøerne

Ordrer til Færøerne er uden moms.

Fragt til Færøerne koster 299 kr.

Leverer I til Grønland og Færøerne

Levering til Grønland

Du har to valgmuligheder for levering af varer til Grønland: med skib eller med fly. Der beregnes ikke moms af varer til Grønland.

Fragt med skib til Grønland koster 373,75.
Din pakke sendes fra Danmark med skib, så snart skibet mod Grønland afgår. I vinterperioden er det ikke en fast ugedag, der er afgang fra DK. Når pakken ankommer til Nuuk, overdrages den til Telepost, som står for den videre forsendelse med fly eller med skib - alt efter årstiden.
Leveringstiden til Nuuk tager mellem 14-30 hverdage - hertil kommer den videre forsendelse til endedestinationen. Derfor kan vi desværre ikke give en endelig leveringstid på pakken.

Fragt med fly til Grønland koster 900,-
Til følgende postnumre leveres med fly fra Nuuk hele året:
3910, 3913, 3915, 3970, 3971, 3981, 3985
Din pakke sendes fra Danmark med fly med en forventet levering til Nuuk på 3-6 dage, hertil kommer efterfølgende fly-levering til endedestinationen.

Levering til Færøerne

Fragt til Færøerne koster 299,-. Der beregnes ikke moms af varer til Færøerne.

Bemærk, at der ikke er vedlagt en returlabel, hvis pakken leveres til Grønland og Færøerne. Her skal man selv stå for returfragten, hvis man ønsker at returnere. 

Returpakken sendes til NewTurn.dk, Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald, Danmark. 

Jeg har ikke modtaget min pakke

Hvis din pakke ikke er afsendt, kan du se hvor den er, ved at bruge funktionen "Find ordre" her.

Hvis din pakke er afsendt, og du ikke har modtaget pakken to hverdage senere, må du meget gerne kontakte os på mail, chat eller telefon, så undersøger vi sagen nærmere.

Jeg har skrevet forkert mail eller telefonnummer, så jeg får ikke info om pakken

Vi kan desværre ikke rette oplysningerne for dig, da de er sendt til PostNord ved bestilling. Derfor skal du kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oplyse dit track and trace nummer.

I forhold til PostNord appen kan vi desværre ikke hjælpe. Prøv i stedet at kontakte PostNord her.

Kan I sende med GLS eller andre fragtfirmaer?

Desværre ikke. Vi bruger kun PostNord som fragtfirma på nuværende tidspunkt.

Kan I sende en lille ting som brev?

Desværre ikke. Vi sender altid som pakke med track and trace nummer, så pakken kan spores.

Vores robotlager - sådan plukkes/pakkes din ordre

Når vi modtager ordrer, bliver de pakket efter tur. Hvis din ordre udelukkende består af varer, der er på lager hos os, og du bestiller en hverdag inden kl. 14, bliver ordren pakket og afsendt samme dag. Hvis varerne ikke er på lager hos os, kan der gå længere tid. Dette kan du se ud fra den størrelse, du lægger i kurven og på din ordrebekræftelse.

Vi plukker ikke ordrer manuelt, men på vores fuldautomatiske robotlager på 2.000 kvadratmeter. Her er varerne indlagret i et robotsystem med 57.000 kasser og 36 lynhurtige robotter. Ved 8 bemandede pakkestationer pakker vi ordrerne i forsendelsesposer/-kasser. 

Når din ordre er blevet sat i gang, bliver varerne hentet af en robot og leveret ned til en pakkestation. Så snart en af de ansatte har pakket din ordre, kommer den ud med den leveringsform, du valgte, da du bestilte varen.

Hvorfor sendes min pakke fra Workwear Group?

Hvis du undrer dig over, at der står Workwear Group som afsender på din pakke fra NewTurn.dk, så er forklaringen, at Workwear Group er ejer af NewTurn.dk.

Læs mere om Workwear Group her.


Afhentning og butik

Har I en butik?

Nej, men vi har et afhenterrum på vores lager i Spjald, hvor du kan hente din ordre, hvis du ønsker det.

Adressen er:
Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald.

Vores lager har ikke udstillede varer, og du vil derfor ikke kunne se varerne, medmindre du laver en bestilling.

Vi har også varer på fjernlager, så du vil derfor kunne risikere at køre forgæves, hvis du ikke laver en bestilling på webshoppen.

Kan jeg hente min pakke hos jer?

Ja. Du kan vælge afhentning i vores afhenterrum på lageret i Spjald. Det er gratis, og du kan dermed spare fragten.

Adressen er:
Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald.

For at bruge denne mulighed skal du blot vælge "Afhentning hos NewTurn.dk" under forsendelse, når du bestiller.

Returvarer kan afleveres hos os samme sted, som de kan afhentes, og du sparer dermed returfragt. Husk at vedlægge udfyldt returseddel. Læs eventuel mere om returnering her.

Afhenterrummet er åbent alle dage kl. 6-22.

Hvornår er min pakke klar til afhentning?

Du får en sms, når din pakke er klar til afhenting i vores afhenterrum. Du kan ikke hente den, før du har fået en sms.

Kan jeg prøve varen inden køb?

Nej, måden du kan bestille vareprøver på, er at bestille tøjet på webshoppen og betale det. Herefter sender vi varerne til dig. Hvis du så ikke ønsker at beholde tøjet, sender du det retur, og vi krediterer beløbet - det vil sige, vi tilbagebetaler pengene til dig. Det koster 39 kr. at bruge den returlabel, vi sender med i pakken til dig. Vælger du en anden forsendelsesmetode end den vedlagte returlabel, sker det for egen regning og risiko.

Tilbagelevering af pakker på vores lager

Du kan aflevere en pakke retur til os samme sted, som du kan afhente pakker.
Lige indenfor døren til venstre er der nogle grå kasser mærket "Retur". Når du har udfyldt din returseddel og pakket varen i posen, lægger du den bare i en af kasserne, hvorefter vi krediterer pengene - det vil sige, at vi tilbagefører pengene til dig. Læs eventuel mere om returning her.

Rummet til indlevering af returvarer har åbent alle dage kl. 6-22.

Adressen er:
Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald.

Åbningstider for afhentning og returnering hos os

Alle dage kl. 6-22.

Adressen er:
Ølstrupvej 2A, 6971 Spjald.


Retur og reklamation

Returinformation

100 dages returret på alt

Der er 100 dages fuld returret på alle varer - også nedsatte varer og restpartier.

Ombytning

For at få varen i anden størrelse eller model, skal du lave en ny bestilling i webshoppen. Varer som ikke passer skal returneres. Se hvordan herunder.

Der er vedlagt en kode til fri fragt i returinformationen, som du finder på papirerne i din pakke. Den kan bruges til din nye ordre. Det gælder dog ikke til privatomdeling, men ved levering til pakkeshop.

Returnering

Alle varer der returneres til os i ubrugt stand behandles hurtigst muligt. Der laves en kreditnota og pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt ved bestilling.

Tilbagebetaling

Pengene tilbageføres til den betalingsmulighed, der er brugt til betalingen.

Emballage

Varen skal være ubrugt og gerne i originale emballage. Varen skal pakkes ind i en yderpose/-kasse, hvorpå returlabelen påklistres.
Sko skal være i original skoæske/emballage og pakkes ind i en yderpose/-kasse, hvorpå returlabelen påklistres. Forsendelsesemballagen skal være forsvarlig lukket.

Returlabel

Vi har vedlagt en returlabel, når du modtager din ordre, som koster 39 kr. at benytte. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres til dig.

Returnering af flere ordrer

Varer fra flere forskellige ordrer må gerne sendes samlet i én pakke. Husk at vedlægge følgesedlerne fra alle ordrer i pakken og brug kun én returlabel. På den måde betaler du kun én returfragt på 39 kr.

Afleveringssted

Pakken skal indleveres hos en PostNord pakkeshop.   

Reklamation

Inden reklamationer og fejlleverancer returneres, skal du sende en mail til os på info@imagekompagniet.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Er der gratis returfragt?

Nej, vi har vedlagt en returlabel i kassen, som koster 39 kr. at bruge. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres.

Kan jeg købe en returlabel?

Vi har vedlagt en returlabel i kassen, som koster 39 kr. at bruge. Returfragten fratrækkes det beløb, der returneres.

Hvis du ikke har en returlabel, kan du få en tilsendt på mail, såfremt du kontakter os på mail, chat eller telefon.

Hvor skal returpakken indleveres?

Hvis du bruger den vedlagte returlabel, skal returpakken indleveres i en PostNord pakkeshop.

Du kan også returnere din pakke på vores lager i Spjald. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager her.

Hvor meget må returpakken veje?

En returpakke må ikke veje over 20 kg. Hvis den gør det, skal den deles op i flere pakker. Mangler du en returlabel hertil kan du kontakte os på mail, chat eller telefon, så mailer vi en eller flere returlabels til dig.

Kan jeg sende flere ordrer sammen ved returnering?

Varer fra flere forskellige ordrer må gerne sendes samlet i én pakke. Husk at vedlægge følgesedlerne fra alle ordrer i pakken og brug kun én returlabel. På den måde betaler du kun for én returfragt på 39 kr.

Jeg har ikke længere original emballage

Såfremt varen er ubrugt og med original label, behøver varen ikke at være i original emballage. Varen skal blot pakkes forsvarligt ind, når du returnerer den til os. 

Jeg har glemt at vedlægge retursedlen i min returpakke

Det er ikke noget problem. Returafdelingen kan finde din ordre ud fra returlabelen.

Har du sendt varer fra flere ordrer i samme pakke, men har glemt at vedlægge sedlerne, så kontakte os på mail, chat eller telefon, så vi kan oprette en retursag.

Afhentning af returpakker for erhverv

Vi tilbyder desværre ikke at afhente returpakker på erhvervsadresser.

Pakken skal indleveres hos en PostNord pakkeshop eller i på vores lager i Spjald. Læs mere om tilbagelevering af pakker på vores lager her.

Reklamation

Er din vare gået i stykker eller har du fået leveret noget forkert? Så er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig.

Inden du returnerer reklamationer og fejlleverancer, skal du sende en mail til os på info@imagekompagniet.dk. Husk at medsende billede og oplysninger om reklamationen, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Beskadiget pakke

Hvis du modtager en beskadiget pakke, skal du enten nægte modtagelse, eller tage billeder af pakken i pakkeshoppen, hvor du får den udleveret. Er den leveret med modtager flex eller på adressen, så tag billeder af pakken med det samme, du ser, at den er beskadiget. Kontakt os herefter på mail og vedhæft billeder af pakken, så vi kan oprette en reklamationssag. 

Ombytning/returnering af gaver

Vi har 100 dages returret på alle varer - også gaver. 

Hvis du ønsker at bytte en gave, skal du bare returnere den til os. Varen skal være ubrugt og ren. Udfyld retursedlen og brug returlabelen, som var med i pakken da vi sendte den til gavegiveren. Hvis du ikke har fået papirerne med gaven, er det vigtigt, at du vedlægger en seddel med ordrenummeret i returpakken, så vi kan finde ordren i vores system. Mangler du en returlabel, kan vi sende en til dig på mail. Læs eventuel mere om returnering her.

Vi tilbagebetaler pengene til den betalingsmetode, der er brugt til bestilling af ordren. Du skal bestille den nye vare på webshoppen som en ny ordre. Du er velkommen til at bruge koden til fri fragt, som du vil få oplyst på mail, når vi har modtaget returpakken.

Vi kan desværre ikke sætte pengene tilbage til et andet kort eller kontonummer. Du skal derfor selv aftale med gavegiveren, hvordan I ordner afregningen.

Annullering af ordre

Hvis du vil annullere en ordre, skal du kontakte kundeservice på mail, chat eller telefon. Du må gerne bruger ordet "annullering", når du skriver til os, så vi kan prioritere din henvendelse.

Vi kan desværre ikke garantere, at vi når at stoppe din ordre inden afsendelse. Hvis den allerede er afsendt, kan vi trække pakken retur og lave en kreditnota. Så vil du få pengene tilbageført som beskrevet her.

Jeg har købt en vare med rabat, som jeg har returneret. Jeg vil gerne købe den samme vare igen, kan jeg få rabat igen?

Hvis du har købt en vare med rabat, og du ønsker at ombytte varen til en anden størrelse, skal du gøre følgende:

Returner varen du ikke skal bruge. Se her hvordan

Lav en ny ordre på webshoppen med størrelsen, du ønsker at købe i stedet for. Tilføj en kommentar til ordren, så behandler vi den manuelt i vores system og retter prisen på den pågældende vare. Vi hæver ikke pengene for din ordre, før vi sender ordren afsted, så vi nedregulerer beløbet, vi hæver fra dit kort, til den oprindelige tilbudspris.

Der er en kode til fri fragt på din returinformation, som du finder på sedlen i pakken sammen med følgesedlen. Du er velkommen til at bruge koden til fri fragt på din nye ordre.

Du vil få det beløb retur, som du har betalt for varen, når du returnerer den. Bruger du vores returlabel modregner vi de 39 kr., som det koster at bruge den.


Tryk, broderi og erhvervssalg

Info om tryk og broderi

Hos os kan du bestille tøj og få jeres firma- eller foreningslogo på. Vi vejleder dig i, om tøjet er bedst egnet til tryk eller broderi og sørger for et flot og holdbart resultat.
Læs mere om mulighederne for tryk og broderi, se priser og eksempler her.

Firma- og foreningsaftaler

Ønsker du en aftale, der gør det nemt at bestille tøj til dit firma eller din forening? Skal du bestille en stor mængde? 

Du er altid velkommen til at kontakte info@imagekompagniet.dk eller ringe til 7874 6310, så vi kan finde den bedste løsning til dig.


Min konto

Mine ordrer

Når du er logget ind på din konto, kan du på "Min side" se dine ordrer og deres status. Du kan ogsså bruge bruge funktionen "Find ordre" her. Indtast din email og dit ordrenummer, og du vil herefter kunne se din ordrestatus, dvs. hvor lang tid der går til forventet afsendelse, eller om ordren allerede er afsendt.

Lav din egen liste med favoritter

Du kan lave din egen liste med favoritter ved at trykke på stjernen ud for de produkter, som du gerne vil markere som favorit. Du behøver ikke at være logget ind.

Du finder herefter din favoritliste ved at klikke på stjernen i øverste højre hjørne. Fra favoritlisten kan du nemt tilføje produkterne til kurven og gennemføre en ordre.

Gem varer i kurven

For at kunne gemme varer i kurven skal du være logget ind på din konto. Du gemmer varerne i kurven ved at tilføje dem, ligesom når du skal købe dem.
Når du logger ind næste gang, vil varerne kunne ses i kurven, medmindre de er blevet udsolgt.

Vi reserverer en vare til dig, når du lægger din ordre.

Hvordan ændrer jeg min kode?

Der er to muligheder for at få et nyt password til din konto.

Tryk på "glemt password". Indenfor 10 minutter modtager du en mail med et link til at lave et nyt password.

Hvis du er logget ind, kan du trykke på "Min side" og redigere kontooplysninger.

Hvis du stadig har problemer, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon.

Jeg har glemt min kode

Du kan nemt lave en ny kode til din konto.

Tryk på "glemt password". Indenfor 10 minutter modtager du en mail med et link til at lave et nyt password.

Hvis du stadig har problemer, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon.

Jeg kan ikke logge ind

Prøv at lave en ny kode til din konto.

Tryk på "glemt password". Indenfor 10 minutter modtager du en mail med et link til at lave et nyt password.

Hvis du stadig har problemer er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon.

Fejbesked: Mailen er i brug - hvad gør jeg?

Man kan kun have ét log-in pr. mailadresse.

Du kan få adgang til din konto ved at lave en ny kode. 

Tryk på "glemt password". Indenfor 10 minutter modtager du en mail med et link til at lave et nyt password.

Hvis du stadig har problemer, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på chat, mail eller telefon.

Hvordan ændrer jeg min mailadresse?

Log ind på din konto og tryk på "Redigér" ud for kontooplysninger. Her kan du indtaste den nye mailadresse, som kontoen herefter vil være tilknyttet.


Om os

Cookies og privatlivspolitik

Læs vores om vores cookies og personoplysningspolitik her

Du finder vores privatlivspolitik her

Nyhedsbrev

Få nyheder om NewTurn - direkte i din indbakke!
Tilmeld dig NewTurn.dk's nyhedsbrev lige her. (link til nyhedsbrev, når det kommer på)

Ønsker du ikke længere at modtagere nyhedsbrev fra os?
Klik her og angiv din emailadresse for at afmelde dig. (link til afmeld nyhedsbrev, når det kommer på)

Handelsbetingelser

Du finder vores handelsbetingelser her. (link til handelsbetingelser, når det kommer på)

Workwear Group

Hvis du undrer dig over, at der står Workwear Group som afsender på din pakke fra Billig-arbejdstøj.dk, så er forklaringen, at Workwear Group er ejer af Billig-arbejdstøj.dk.

Læs mere om Workwear Group her